vrijdag 10 november 2017

Nerdy Piper(SomeOddGirlDTpost)



HoiHoi

Vandaag een DT kaartje van SomeOddGirl, mijn eerste Dtproject in het Coreteam.
Met 1 van de nieuwste releases van oktober/november 2017



Ik heb haar ingekleurd op kraftpapier met mijn copicmarkers
het brilletje heb ik gedaan met Glossy accents van Ranger
Met mijn verjaardag heb ik een paar flesjes Crystal Drops Gloss gekregen, dat was in maart. Ik dacht laat ik nu maar eens wat gebruiken
De blaadjes heb ik uitgestanst uit aquarelpapier en bewerkt met ecoline en perfect pearls.
Dat was mijn eerste officiele project voor het blog van SomeOddGirl
Tot gauw

Groetjes Janine


materiaal
https://www.kaisercraft.com.au/newsite/products.php?prod=PP959


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...