woensdag 15 november 2017

Fun in the sun



hoihoi
Daar ben ik weer, maar dan met een LO van mijn zoon Silvian in zijn jongere jaren.
LO's maken van de beginperiode zijn toch het allerleukste..vind ik zelf!


Ik heb deze LO gemaakt voor de Kraft Plus Challenges en ook op Facebook te vinden
thema is  Think BIG
Ik heb daarvoor een anker uitgeknipt uit het designpapier van Kaisercraft
vanalle materiaal gebruikt waarvan ik het merk niet weet.
Ik heb mij ook een potje wax besteld, maar dat ruikt best lekker.
Toch ook wel weer leuk om een scrap LO te maken ipv een kaartje.
Ik moet nodig bezig met mijn Fuse....
Tot Gauw



Groetjes Janine

materiaal:

challenges:









6 opmerkingen:

  1. Fantastic layout for this challenge.. great photo. love the texture on the back ground.. thanks for joining in with Kraft+ this month!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a sweet photo and I like the bubbles you created on the back ground. Thanks for joining us at Kraft+

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pragtig ❤ Thank you for joining us at Kraft Plus xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful page! I love these colours on a Kraft background. Thanks for joining in at K+.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely layout...those colours & your background. Thanks for joining us over at K+ :)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...