donderdag 21 januari 2016

Gelatos Tag





Vorig jaar zomer had ik gelatos gekocht in een opwelling..hhmm die heb ik wel vaker hahahaha
Niet veel mee bezig geweest, maar dinsdag met mijn vriendin toch bak te voorschijn gehaald. Samen creatief zijn stimuleert toch wel hoor,hahahah

lekker kliederen met inkt,gelatos, water, vingers en babydoekjes .
Ik heb een oud stempeltje van Kraftin 'Kimmie Stamps gebruikt, deze stempels waren 1 van mijn eerste verzamelingen op hobbygebied.



ik heb veelal restantjes er bij gebruikt
Het is vrij eenvoudig werkje hoor, maar wel weer een stimulans om nieuwe dingen uit te proberen.

materiaal


challenges:
tot gauw
Groetjes janine


3 opmerkingen:

  1. Moooi! Zie je, wij zijn samen een goed team, hihi!
    Vaker zo bezig gaan dit jaar en flink gaan scoren. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die tag vind ik heeel mooi!!Die achtergrond geeft het iets extra; prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I LOVE playing with Gelatos!! HOw fun is this?!?! Awesome! Thanks for playing along with Kraftin Kimmie!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...