donderdag 13 oktober 2011

Danoontje Powerrrrrrrrrr

Hallo volgers,
Hier is weer een kaartje. Karendoodle nederlands heeft een leuke challenge lopen. Maak een project naar aanleiding van een advertentie. Gelukkig veel fantasie in mijn bovenkamer. Dus eerst maar mijn digies bij lang, en ineens dacht ik aan....................DANOONTJE   POWERRRRRRRR

 Lijkt wel he?
hahahahhaha
Ik ben druk aan de gang gegaan met lintjes, want mijn bak kan haast niet meer dicht.
Ik had er eerst meer bloemen op, maar toen werd het wel heel druk....
Met het leuke papier van Bo Bunny geeft het ook nog een leuk nederlands tintje.
Ik heb geen folder genomen maar gewoon via internet deze plaatjes opgezocht. Is ook advertentie/reclame.

17 opmerkingen:

  1. Smile smile, wat gaaf bedacht en je creatie is super!

    liefs amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, die is gaaf!!! Echt heel mooi geworden. Echt Danoontje POWERRRRRRRRRRR!!!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaart geweldig maar had niet direct de link gelegd met Danoontje :) Even goed gekeken en kwam tot de conclusie dat het 'm zit in de kleur rood en het koninginnedagachtige sfeertje achter het meisje....zit ik goed?

    Liefs, Karen's Doodles NL

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja klopt helemaal renata.
    het karendoodle meisje is dus eigenlijks het meisje van danoontje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha ha ha ha hij is helemaal leuk,hoe kom je op het idee!
    Super Janine
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die is leuk hoe kom je erop
    Mooi gedaan
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel leuk en grappig.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel leuk tafereeltje heb je er van gemaakt. Ik zie de advertentie qua kleur, maar ook door de baby op de kop wel terug in je kaart. Leuk dat je meedoet aan de uitdaging van Karen's Doodles NL
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oooow wat ontzettend gaaf heb je deze advertentie uitgewerkt Janine!!!

    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge van Karen's Doodles NL, heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig kaartje Janine.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldige uitwerking van de challenge. Ik had deze digi alleen nog maar in pasteltinten gezien op babykaarten maar dit is helemaal stoer zeg!
    Leuk dat je meegedaan hebt met de uitdaging van Karen's Doodles NL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is echt een schitterend kaartje geworden!!
    Erg leuk gedaan!
    Bedankt dat je meedoet met deze uitdaging!
    groetjes Tinie (Karens Doodles NL)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig al die lintjes achter de digi.
    Een prachtig en vooral vrolijk geheel.

    Leuk dat je meedoet aan de challenge van Karen Doodles Nederland.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De kleur rood en de vlaggetjes spetteren uit jouw kaart, Janine. Ook de bloemen met witte pareltjes passen super leuk erbij.
    Bedankt dat je meedoet bij de KD NL challenge!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuke kaart en je hebt je ook super laten inspireren. Prachtig!
    Groetjes Anneke KD.NL

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...