Posts tonen met het label crepepapier. Alle posts tonen
Posts tonen met het label crepepapier. Alle posts tonen

dinsdag 25 oktober 2011

On the fourth day of halloween........

                                          On the fourth day of Halloween


                                           My true love gave to me

                                            Four Skeletons

                                           Three black cats

                                           Two trick or treaters

                                           And an owl in a rotten oak tree

Dag 4 van simply betty
Het thema is skeletjes, ik heb om Lola Mummy een paar skeletje knoopjes geplakt. Ik heb bloedvlekken gestempeld met een stempeltje van inkadinkado.
Bloemetjes van crepepapier en ik heb een uien netje kapot geknipt en vastgeniet.Het papier is van Pink paislee 6x6 paper Phantom.

woensdag 1 juni 2011

Clarabelle goes Pink

Ik wil eerst volgers bedanken voor alle reacties
Helaas zie ik dat ik weer minder volgers heb, maarja blogger is momenteel ook van slag.
Ik kan regelmatig niet op blogger komen of reacties geven. Hopelijk word dit probleem snel verholpen

Deze kaart heb ik gemaakt voor de Kraftin'Kimmiechallenge met als thema Stitching
En voor de hyves van Kraftin'Kimmies met als thema Roze als Dtkaart voor de maand juni challenge. De kaart past ook bij ATS-anything goes en Crafty Cats Weekly challenge- roze en groen

Ik heb de marta s pons met liquidpearls ingeverft/gekleurd  en in re-hoek gestiched en weer lekker met de timholztdistresser aan de gang geweest

Copics:E13-E11-E00-E000-E0000-FRV1-RV02-RV09-RV06-RV00-RV000-Y21-E51-E50

woensdag 25 mei 2011

Rood

Ik heb vanmiddag eens rustig kunnen freubelen, chris naar de psz en silvian op bed voor een middagslaapje.
Het magnoliaatje had ik gisteravond al ingekleurd. Deze heb ik laatst van Christa gekregen.
Deze kaart heb gemaakt voor de challenge van Dutch magnolia lovers met als thema rood+felicitatie

copics:E13-E11-E00-E000-E0000-R22-R20-R59-R35-R43-E55-E53-E51-E50-YG17-YG67-C1-0-100-W7-W5-W3-W1

zaterdag 14 mei 2011

Welkom kleintje

Ik heb dit geboortehangertje/kaartje gemaakt voor een kennis.
De 3 bloemetjes zijn gemaakt met bloemetjes die ik weg heb bij action. Ik deed er weinig mee en was beetje aan het friemelen en freubelen en had ineens het idee, als het met de creatables kan dan kan het ook met die goedkope bloemetjes van de action. De kern van de bloem heb ik gedaan met liquidpearls, net als het vlindertje.
Het kalfje van ccdesigns was 2x mislukt, kon de kleuren van de copics niet echt vinden. Maar bij de 3e keer is het toch wat geworden.
Het projectje kan meedoen met de challenges:

Copics:W3-W1-W00-E39-E37-E35-E33-E31-E21-E74-E77-E30-E71-R11-R01-RV34-RV11-RV00-RV000-RV0000-RV10

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...