dinsdag 11 juli 2023

Waving Hello

 

Hallo volgers,

Je zou haast denken dat het nog MER-MAY is...
ik heb weer een kaart gemaakt met een zeemeermin , o nee het is een soort doosje van dutchdoobadoo!!


Dit project heb ik gemaakt voor een cliënt van mij.
mijn cliënt laat geregeld een aantal kaartjes showen als ik bij haar kom.
Dus ik heb ook extra mijn best gedaan om wat moois voor haar te maken.
Ik heb gebruik gemaakt van een zeemeermin van Dr digihouse of stamps.
Ik vind deze afbeeldingen leuk omdat ze meer geschikt zijn voor volwassenen.
heb ook veel stempels en vind ze dan zo kinderachtig voor mannen!!
Ik heb van alle soorten merken gebruikt voor de creatie.

Ik ben blij met het resultaat1
groetjes Janine


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...