woensdag 15 januari 2014

Hieperdepiep hoera voor Maranda




Hallo volgers,
Zo zie je een tijdje niks van mij en nu kom ik jullie weer iets laten zien met een creatie.
Ik heb dit kaartje gemaakt voor Maranda
Nog een keer voor jullie een some odd girl stempel,  ik heb Mae ingekleurd met distressmarkers en heb beetje geoefend met bruine inkt te mengen door het gele zodat ik een schaduw krijg. In de rozen heb ik dit gedaan met roze en zwart.
Ik heb chalk gebruikt voor de randen van het papier



Hello followers,
Sometimes you dont see my blog that often, and now im back again with a project
I made this card for Maranda
Once again i have for you a some odd girl stamp, i colored Mae with my distressmarkers and i have been practice with some brown in the yellow, so i created a shadow.
In the roses i used some black in the pink.
I used chalk for the sides of the paper







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...