donderdag 31 maart 2011

Harlow en Leslie



Gisteren hebben ik en mijn vriendin Devlin weer een avondje geknutseld, en hadden besloten om eens een papieren zak te versieren.
Ik heb voor mijn verjaardag the creepercrew kit collection 1 gekregen van de kinderen.
Helaas vergeten welke copics ik heb gebruikt



Yesterday my friend Devlin en I had a scrapparty, we decide to pimp a paperbag.
My birthdaypresent  from the kids was the creepercrewkit collection 1.
Unfortunately I forgot the copics I used

5 opmerkingen:

  1. WAt gaaf joh leuk gedaan, ze zijn super, mooi kado hoor xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk en gezellie!!!
    Ziet er gaaf uit. Moet de mijne nog op foto zetten en m'n achterkant nog afmaken.... Denk dat ie er van 't weekend wel op komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend tasje
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt,super stempels en papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat ziet er leuk uit zeg, leuk kado heb je van de kids gehad. Trouwens nog gefeliciteerd (beter laat dan nooit he)
    wat n leuk idee om eens n papieren zak te pimpen is weer eens wat ander

    Groetjes margreet

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...