maandag 1 november 2010

On the 12th day of Halloween.........

Dit is de laatste dag van Simply Betty's 12 days of Halloween........
Het was een drukke tijd in de avonduren en mijn hobbykamer is nog nooit zo'n chaos geweest.
De laatste challenge heeft als thema heksen.
Ik zat gisteren wat in mijn tijdschriften te koekeloeren en natuurlijk de nieuwste magnoliamagazine niet te vergeten en kwam een allerschattigste kinderwagen tegen in cardsonly 15. En tja........mijn hoofd zit altijd vol fantasie en ideeen en toen dacht ik ineens..........laat ik er een halloweenkinderwagen van maken met een moederheks erbij. Toen kwam ik ineens ook een leuke kinderwagen tegen bij Ingrid.
Nou het heeft me wel veel tijd gekost......maar hij is klaar!!!!!!!!



10 opmerkingen:

  1. Wauw, je hebt jezelf weer eens overtroffen, meis!!
    Mooooooiii!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow...that carriage is beautiful! I just got my little project in and wanted to stop by to see the other entries. You outdid yourself! Great job!

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhhh schitterend mooi joh
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. meid: dit ziet er echt fantastisch uit! heel er gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is darling and I love that buggy! The paper choices are fabulous and the delicate handle is a nice touch. Lovely! ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo Chrilvian,

    Zo die is ook gaaf zeg, echt super.
    Heb je de laatste kaart bij mij al gezien??

    groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowwww Wat heb je dit schitterend gemaakt,ben er echt weg van.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een creativiteit, supergaaf! Knap gedaan hoor!
    Liefs
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende creatie!! Echt super.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...