vrijdag 16 maart 2012

Kiss me (Friday Sketch Challenge DTpost)


Hallo volgers, het is weer tijd voor een nieuwe challenge van Friday Sketch Challenge
Ik ga toch maar weer een poging doen om in het engels te schrijven, omdat ik toch meer volgers krijg uit andere landen.

Hello Followers, it's time for a new challenge from Friday Sketch Challenge
I try to write in english, because i get more followers from others countries





Hier is mijn kaartje, ik heb weer een 3d gemaakt.Met 3dplakband
Ik hoop dat het beter te zien is dan mijn vorige kaart.
Ik heb gebruikt gemaakt van creative flowers en shapes van crealies.
Here is my card, i made it in 3d. I used 3dfoamtape
I hope you the photo is better than the last card.
I used creative flowers and shapes from crealies






Ik heb de kaart ook gemaakt voor de Crealies kleurencombochallenge
I made the card for the Crealies colorcombochallenge


maandag 12 maart 2012

PartyTime!!(Anyone for Anya Dtpost)



Hallo
Hier is mijn kaart voor de challenge van Anyone for Anya.Een dagje later, want ik ben een aantal dagen met mijn vriend naar Londen geweest. Het was een verrassingsreisje voor mijn verjaardag. Het was een leuke trip, voor al de 2 spookhuizen.
Dit keer is het een fotochallenge.Mooie foto vind ik zelf



Ik ben altijd in voor wat nieuws en zag dat mijn AFA/ATS DTcollega Dangina een heel leuk kaartje had gemaakt in 3d, die ze weer heeft van Mariska.
Om maar niet gelijk hard van stapel te lopen...heb ik nog niet gelijk vanalle materialen aangeschaft.
Ik heb eerst mijn 3dfoam gebruikt en de randjes niet met een memento-pen, maar met copicstift bewerkt.
Maar het was erg leuk om te doen. Ik denk dat de TGF ook geschikt is om mee te beginnen.Omdat ze wat grotere oppervlakte hebben. Helaas door drukte vorige week geen echte goeie foto kunnen maken.  Dus ik hoop dat jullie het 3d kunnen zien. Ik had het gezichtje nog naar voren moeten doen....maar we zijn er ook om te leren.
maar ik zal zeker nog wel vaker een kaartje maken in 3d. Ik heb namelijk nog wat stempelafdrukjes in 3d klaarliggen.


zondag 4 maart 2012

Chineesje(Anyone for Anya DTpost)



Hallo bloggers, het is al weer zondag...ppfff de week is voorbij gevlogen. Vorige zondag liep ik nog op de beurs in Hardenberg.
Het is ook weer tijd voor de Anyone for Anya challenge met als thema Azie. Dus laat je inspireren door deze prachtige foto. En doe ook gezellig mee met een Tgf of Ccdesign stempel.
Sorry voor de slecht foto, Chris en Silvian hebben gisteren aan mijn fototoestel gezeten en er is wat veranderd. Ik had geen tijd om anders in te stellen.
De kaart doet mee met Basic Grey challenges en the Emerald Faerie Gardenchallenge









vrijdag 2 maart 2012

Bloem(Friday Sketch Challenge DTpost)









Hallo volgers, het is weer tijd voor een nieuwe Friday Sketch Challenge
Ik heb dit keer gekozen voor een magnolia, ik heb tilda voor een week of 3 terug al ingekleurd.
Ik vond nog een stapeltje a4vel papier, volgens mij het officieel copicpapier. Mijn kleine kereltje Silvian wil nog wel eens overal bij zitten en dan verschuif ik alles weer naar de bovenste planken en dan vind je nog een keer weer iets,hahahhaha.
Dus ik kan er nog even mee vooruit, ik zag in de nieuwsbrief van scrapbookdepot dat ik gewonnen had met een reactie plaatsen bij een product. Dus ik kan mooi papier van Nicole aanschaffen en uitproberen.
De tekst is van Whimsystamps en ik had op de beurs ook nog roze embossingpoeder gekocht, vind het wel mooi uitkomen op het blauw papier









LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...