donderdag 27 september 2012

Bruidspaar



Hoiiii

Mijn vriendin vroeg of ik een bruidskaart wou maken voor haar broer.
ik had deze afbeelding uit de kit op vakantie al ingekleurd met distressmarkers
Het is wel een leuk kaartje geworden en mijn vriendin is er blij mee


Hellloooo

My friend ask me if I want to make a weddingcard for her brother
I already colored the image  from the kit with distressmarkers on my vacation
It is a lovely card and my friend is happy with it.





Challenges
Wiffofjoy
Simonsaysstamps
Love rubberstamps

9 opmerkingen:

  1. Het is een plaatje Janine!!
    XXX Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is echt een supermooi kaartje !

    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is so adorable, love the design and the colors and the adorable images. Thanks for playing with us over at Loves Rubberstamps!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is super cute! Love Whiff of Joy images they are so fun! Great layout and I love all the details! Thank you so much for playing at Loves Rubberstamps this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wauw wauw, wat schitterend ! Superleuk ! Leuk dat je meedoet bij WOJ, heel veel succes en ik hoop dat je de volgende challenge weer gezellig meedoet. Liefs, marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow! What a gorgeous card! Love it!! That image is super cute too!

    Thank you very much for joining us this week at the Simon Says Stamp Challenge Blog!

    Hugs...
    Melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart en zo leuk dat oude stukje papier achter het afdrukje ;-) Super gedaan!
    Hugs Ing

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...