maandag 23 april 2012

Voor Tineke





Hallo 
Daar ben ik dan weer. Druk gehad met mijn jongste zoon Silvian, die vorige week  op zondagmiddag hard was gevallen en onwel was geworden. Is ook even in het ziekenhuis geweest voor observatie. Ook had hij ontstoken amandelen en was dus niet fit en koortsig. En dan moet ik het alleen zonder partner oplossen, want die was onderweg naar Denemarken.
Maar gelukkig heb ik hulp gehad  van mensen in de straat.  
Dit heb ik gemaakt voor Tineke.
Een leuke wiffofjoystempel gebruikt,die ik laatst bij cutestampsandcard heb gekocht.
Het papier is van jillybeansoup,gekocht bij doe@ding
Het chocoladepresentje heb ik gemaakt voor de challenge van Elke kaart een feestje en opdracht is maak een zelfgemaakte bloem. De bloem is gemaakt van .....je kan de tutorial HIER vinden


Hello
Its me..
.I was so busy with my youngest son Silvian., last week on a sunday he fall so hard and didnt response. So he went to the hospital for an observation. And he has an ignition at his almonds and has fever all the time. And i was alone because my boyfriend was on his way to Denmark for work.
But I had some help from people in my street. 
I made this for Tineke
I used a wiffofjoystamp that i bought at cutestampandcards.
The paperpad is from jillybeansoup, I bought this at doe@ding
The chocolatepresent is for the Elk Kaart een feestje,the challenge is make a selfmade flower. 
The flower is made with ....you can find the tutorial HERE







11 opmerkingen:

  1. Dat ziet er leuk uit . . de bloemen zij ook prachtig. Is daar ook een werkbeschrijving van of filmpj?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is a masterpiece me darlin and I love the 3d effect xxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg leuk!! vind die bloemen zo mooi welke decoratielint is dat?????:P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh geweldig Janine,wat een prachtig kaartje,mooie bloemen!
    XXX Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a sweet treat! Love Love Love those flowers!
    Tons of Hugs, Dangina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh Janine,wat heb je dit prachtig gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige creatoe. Leuke bloemen!!
    Bedankt voor je bijdrage bij eKeF.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Janine en wat een mooie bloemen!
    Bedankt voor je deelname aan EKEF!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi Janine! Ik ben weg van je bloemen. Bedankt voor het mee doen bij EKEF!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een scheetje! Weer heel mooi gemaakt zeg.
    Blij dat het nu weer beter gaat met Sil. *Knuf*

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...