zondag 23 oktober 2011

On the second day of halloween....

                                          On the second day of Halloween
                                          My true love gave to me
                                          Two trick or treaters
                                          And an owl in a rotten oak tree

Mijn creatie voor the second day of halloween  van Simply Betty is een omhulsel voor een chocoladereep.
(inmiddels zit ik dus al aan de reep te snoepen)
het thema is TrickorTreat, ik heb mijn 2 digies van de herfstcollectie van Jude & the Rockers gebruikt. Ik heb ze gewoon ff omgetoverd in halloweenstijl.
Ik heb mijn nieuwe martha S. skeletonpons gebruikt.

4 opmerkingen:

  1. Hé snoeperd!!! dat gaat zomaar niet!! Hahaha!
    Prachtig geworden en die combinatie heeft mooi uitgepakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha,ik kan dat daarom doe ik nooit chocolade reepjes op pimpen!
    Ook deze is weer geweldig!
    Liefs Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit super Janine.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fab candy wrapper, love the paper you've used and your coloring is awesome Janine!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...