dinsdag 27 september 2011

Vampier

Voor de verandering eens een keer een vampier, ik heb deze kaart gemaakt volgens de sketch van Sketchesbycarly.Ik heb papier gebruikt van merk memory box, black bird.
Een spellbinder graveyard, een cuttlebug spookhuisembosmal+ vleermuizenstansjes van cuttlebug en de scrary tree is een dies van tim holzt.
En niet te vergeten Edwin de vampier.

 Ik ben trouwens gek op de serie Trueblood.
 En vooral de vampier Eric(Alexander Skarsgård ) is HOT 
 Daar wil ik wel een beschuitje mee eten, hmmm alhoewel dan is het al weer tegen de ochtend en vampieren kunnen niet tegen de zon.Hahahahahah

6 opmerkingen:

  1. Hi, great card and yes, I can see Carly's sketch in this! Great job... very creative *Ü* THANK YOU for playing along at Sketches by Carly and hope you'll come play again!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk halloween kaartje!
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er superr uit, om te bijten hihi, mail je later ffies terug xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave kaart zeg .Ook die serie heb ik een tijdje gevolgd maar ben afgehaakt bij het derde seizoen.
    gr mriiam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige kaart Janine.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Janine!:)
    I love your card! Those spiderwebb corners are so cool too!

    xxCARLYxx

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...