zondag 16 januari 2011

Maranda's verjaardagskadootje

Ik heb deze gemaakt voor Maranda, ik heb de scor-pal gekocht en het is een aanrader om te hebben in je hobbykamer. Dit is dus mijn eerste werkje die ik heb gemaakt met de scor-pal
Het idee heb ik van The Wiff of joy inspiration&Tutorialsblog

I made this for Maranda, i bought the scor-pal en it is a recommend to have it in your scraproom
This is my first idea that i made with the scor-pal.
The idea is from The Wiff of joy inspiration & Tutorialsblog

Copics: E0000-E000-E00-E13-E11-R22-R20-R89-R59-R46-C8-W7-W3-YR15-Y17-Y35-E77-E74-E27-R37-R35-R32

9 opmerkingen:

  1. This is so creative, thanks for sharing!
    Hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
    http://pixiedustpaperie.blogspot.com/2010/01/hummingbird-love-by-lori-hairston.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij ziet er superleuk uit.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend kaatrje
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig!! Zo mooi warm van kleur en heel knap gemaakt met je scorpal.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is toch eigenlijk wel heel erg leuk!
    Nooit zo'n goed voorbeeld gezien van wat je kan maken met een scor pal, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik dacht echt dat ik hier al op gereageerd had.....
    Hmmm... vroege dementie dan.... ;)

    Prachtig zeg! Vind hem erg goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love the colors and papers you've used and your coloring is fabulous! What a great project, I'm so in awe of your paper crafting talent!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je deze hebt nagemaakt! Fijn dat je de uitleg goed vond.. heel erg mooi geworden xxMarley

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...