zondag 2 januari 2011

HAPPY NEWYEAR!!!!

Ik wens iedereen een gelukkig nieuwjaar
Ik heb deze kaart gemaakt met de freedigi van the greetingfarm
Ik heb besloten om engels te schrijven, het is niet super maar ik hoop dat de buitenlandse volgers het kunnen lezen

I wish everyone a happy newyear
I made this card with the freedigi from the greetingfarm
I decide to write in english, its not so good but i hope that the foreigner followers can read it

Copics: E13-E11-E00-E000-R22-R20-Y13-Y11-Y00-R43-R11

4 opmerkingen:

  1. Ik wens je een heel gezellig, creatief en vooral gezond nieuwjaar toe!!

    Wat heb je een leuke kaart gemaakt.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende kaart
    jullie oko een gelukkig nieuwejaar
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...