donderdag 23 september 2010

A letter for you

Tja, wat moet ik hier eigenlijks over zeggen,........zucht. Ik heb helaas beperkt aantal grijs kleurige copics, dus heb mijn potloden er maar weer eens bij gepakt. GGGRRRR, brak de punt van de zwarte constant af tijdens het slijpen en verpest ik net de onderjurk met verkeerde kleurpotlood, tja blijkbaar valt het licht in mijn hobbiekamer niet goed. Dus proberen bij te werken, maar het lijkt een beetje alsof ze in haar jurk heeft geplast,hahahahahhahaha.
Ga maar gauw weer inkleuren met copics, bevalt me veel beter.
Ik heb deze kaart gemaakt voor challenge van kraftin'kimmies.
Devlin heeft ook een leukje gemaakt voor deze challenge.
Ook heeft Devlin een candy op haar blog. Ik heb het 1 en andere meegekregen over het materiaal en tis de moeite waard

4 opmerkingen:

  1. Hihihi, kvindm leuk! Keer wat anders zo'n postvleerduif...euh muis.
    Ondanks dat ze d'r hoge nood niet heeft in kunnen houden ;) vind ik hem toch wel mooi geworden hoor.
    En wij danken ook u voor de reclame. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is wel heel stoer geworden, mooie kaart. Kun je die vlek niet weggummen dan? Ik heb dat ook wel eens en heb een Derwent gummetje, daar gum je het zo mee weg.
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Valt volgens mij best mee, vind het een leuk kaartje hoor!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is het je trouwens opgevallen?
    Blijkbaar heeft het KK-designteam tegenwoordig te druk om langs te komen...

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...